Agraïment a persones i entitats per llur acció reconeguda arreu dels països de llengua catalana.
Aquests premis estan destinats a l'estímul i el reconeixement de l'escola catalana.
Per a reconèixer i distingir aquells que han actuat al servei de la identitat catalana.
Per a reconèixer i difondre les bones pràctiques en l’àmbit de la integració dels ciutadans catalans d’origen immigrant.
Destinats, d'una banda, a promoure projectes i, de l'altra, a reconèixer experiències i trajectòries de caràcter educatiu dins l'àmbit de l'educació social i del lleure.

La Fundació Lluís Carulla i les activitats que promou han despertat l'interès del públic i dels mitjans de comunicació. Actes públics, rodes de premsa, publicacions... han estat motiu de notes i dossiers de premsa que es reprodueixen en aquest enllaç.

Dilluns 14 d'abril, a les 19h., tindrà lloc l'homenatge a Martí de Riquer, al Museu d'Història de Barcelona.
Pl. del Rei, s/n, de Barcelona.

Creada l’any 1973, la Fundació treballa per promoure la llengua, la cultura i els valors que configuren la societat catalana, amb la voluntat d’enfortir el sentit de pertinença.
Aquest museu etnogràfic de l'Espluga de Francolí té per objectiu donar a conèixer el passat, el present i el futur del món rural.

www.museuvidarural.cat

Blog del Museu de la Vida Rural
L’Observatori dels Valors és una iniciativa de la Fundació Lluís Carulla i la Càtedra Lideratges i Governança Democràtica d’ESADE que té com a finalitat bàsica el seguiment i la reflexió entorn dels valors cívics, identitaris i socials dels catalans.

Edicions crítiques dels autors clàssics en llengua catalana, des del segle XIII fins a la Renaixença. Vegeu també altres col·leccions.

www.editorialbarcino.cat
Publicació destinada a difondre temes biogràfics i commemoracions històriques d'interès cultural català.
Descarregueu la memòria de l'any 2013 en format PDF (2,9 MB)

Pdf download the "Nadala" series released since 1967

Mida text [+] [-]