Agraïment a persones i entitats per llur acció reconeguda arreu dels països de llengua catalana.
Aquests premis estan destinats a l'estímul i el reconeixement de l'escola catalana.
Per a reconèixer i distingir aquells que han actuat al servei de la identitat catalana.
Per a reconèixer i difondre les bones pràctiques en l’àmbit de la integració dels ciutadans catalans d’origen immigrant.
Destinats, d'una banda, a promoure projectes i, de l'altra, a reconèixer experiències i trajectòries de caràcter educatiu dins l'àmbit de l'educació social i del lleure.

La Fundació Lluís Carulla i les activitats que promou han despertat l'interès del públic i dels mitjans de comunicació. Actes públics, rodes de premsa, publicacions... han estat motiu de notes i dossiers de premsa que es reprodueixen en aquest enllaç.

Dijous 24 de juliol, a les 20:30h., tindrà lloc El Festival de Poesia de l'Espluga de Francolí, RUSC, al Museu de la Vida Rural, de l'Espluga de Francolí.

Creada l’any 1973, la Fundació treballa per promoure la llengua, la cultura i els valors que configuren la societat catalana, amb la voluntat d’enfortir el sentit de pertinença.
Aquest museu etnogràfic de l'Espluga de Francolí té per objectiu donar a conèixer el passat, el present i el futur del món rural.

www.museuvidarural.cat

Blog del Museu de la Vida Rural
L’Observatori dels Valors és una iniciativa de la Fundació Lluís Carulla i la Càtedra Lideratges i Governança Democràtica d’ESADE que té com a finalitat bàsica el seguiment i la reflexió entorn dels valors cívics, identitaris i socials dels catalans.

Edicions crítiques dels autors clàssics en llengua catalana, des del segle XIII fins a la Renaixença. Vegeu també altres col·leccions.

www.editorialbarcino.cat
Publicació destinada a difondre temes biogràfics i commemoracions històriques d'interès cultural català.
Descarregueu la memòria de l'any 2013 en format PDF (2,9 MB)

Pdf download the "Nadala" series released since 1967

Mida text [+] [-]